Aktívmami Power Walking

Az APW a power walikng technikájára épülő interval edzés.

A power walking technikának köszönhetően a futáshoz hasonló energiafelhasználást érünk el egy-egy edzésen, a walking szakaszok alatta a pulzus az alsó-közepes tartományban mozog, ami ideális a zsírégetéshez. A gyalogló szakaszokat erősítő szakaszokkal tarkítjuk, így egy igazán hatékony, minden izomcsoportot komplexen átmozgató edzésen vehetsz részt!

Az APW edzésen gyakorlatilag bárki részt vehet: várandósan, a gyermekágy leteltével hordozós (vagy babakocsis) anyukaként, gyerek nélkül vagy akár a családdal -férjjel, nagyobb gyerekkel – együtt.

Hogyan készülj az edzésre?

Edzés előtt 1-1,5 órával egyél utoljára, lehetőleg legyen benne lassú szénhidrát és fehérje is. Edzés után jöhet egy kis gyors szénhidrát és szintén fehérje, lehetőleg egy órán belül, ha azonnal nem megy.

Kényelmes, sportos, az időjárásnak megfelelő öltözék legyen rajtad, hogy kényelmesen tudj mozogni. Legyen nálad legalább fél liter víz, azt meg kell inni az edzés alatt. Egy kis méretű törölköző szükséges. Ha van, akkor fitneszkesztyű vagy bringáskesztyű is jó, ha van. Ha hordozol, a babának és magadnak is hozz váltócuccot – össze fogtok izzadni, nem csak nyáron. 🙂 A babára torna közben elég egy réteggel kevesebb ruha, mint amit egyébként adnál rá, mert fűtitek egymást. A máltain lehet használni a mosdót, így át tudsz öltözni, és van pelenkázó is.