Aktívmami Playground Workout

Ez a legkeményebb Aktívmami edzésforma.

Az edzést az esti órákban tartjuk, de még világosban.

A helyszín az változó lesz, a város különböző játszóterein fogunk találkozni 2-2 alkalommal. Az APGW szabadtéri, saját testsúlyos funkcionális edzés, de közben megtanulod, hogy egy-egy játszóterezés alkalmával mire használhatod TE is az ott található játékokat! 🙂

Hogyan készülj az edzésre?

Mindenképpen egyél edzés előtt! Edzés előtt 1-1,5 órával egyél utoljára, lehetőleg legyen benne lassú szénhidrát és fehérje is. Edzés után jöhet egy kis gyors szénhidrát és szintén fehérje, lehetőleg egy órán belül, ha azonnal nem megy.

Kényelmes, sportos, az időjárásnak megfelelő öltözék legyen rajtad, hogy kényelmesen tudj mozogni. Legyen nálad legalább fél liter víz, azt meg kell inni az edzés alatt. Egy kis méretű törölköző szükséges. Ha van, akkor fitneszkesztyű vagy bringáskesztyű is jó, ha van. lehet, hogy összekoszolódik a kezed… kivéve, tudsz lebegni.

Nincs lehetőség átöltözésre, maximum kocsinál – így készülj!