Aktívmami Várandós Fitness (AVF)

Izgalmas, pörgős, aktív fitness óra várandósoknak, gerinctréninges alapokkal, vajúdást segítő technikákkal, intimtornával, relaxációval.

Ez az óratípus 2019 márciusban indul újra Dunaújvárosban.

Ha érdekel az óra, kérlek jelentkezz az aktivmami.dujv@gmail.com-on.

A Várandós Aktívmami aerobik jellegű mozgás, de nincsenek benne ugrások, keresztlépések és high impact elemek, így akár nagy pocakkal is biztonságosan végezhető. Az óra 90 perces, ebben van egy 50-55 perces aktív és egy kb 35 perces “csendes” blokk. Az óra első felében a cél a keringésfokozás, az izomzat szintentartása (a fejlesztése most nem feladat), és nyújtás. Az órát pulzuskontrollal végezzük. A második felében vajúdássegítő módszereket gyakorluk – minden héten mást és mást.

Hogyan készülj az edzésre?

Edzés előtt 1-1,5 órával egyél utoljára, lehetőleg legyen benne lassú szénhidrát és fehérje is. Edzés után jöhet egy kis gyors szénhidrát és szintén fehérje, lehetőleg egy órán belül, ha azonnal nem megy.

Az órán vagy cipőben vagy mezítláb vagyunk. Kényelmes, sportos öltözék legyen rajtad, hogy kényelmesen tudj mozogni. Legyen nálad legalább fél liter víz, azt meg kell inni az edzés alatt.