Aktívmami Babás Fitness (ABF)

Alig várod, hogy emberek között lehess, hogy más felnőttekkel találkozz, hogy a tiédhez hasonló vagy teljesen más tapasztalatokról hallj?
Érzed, hogy izmaid elgyengültek, máshol pedig fáj, ahol korábban nem fájt?
Szeretnéd, hogy valami Rólad is szóljon, de közben azért együtt is legyetek?
Nem tudsz vagy nem szeretnél hordozni, vagy éppenséggel már túl nehéz a baba?

Mi itt, az Aktívmami Babás Fitness-en pont Rád várunk! 🙂

Regeneráló, erősítő, alakformáló baba-mama torna kifejezetten édesanyáknak! A várandósságot és a szülést követő élettani és egyéb elváltozások néha kicsit, néha nagyon mást igényelnek egy átlagos alakformáló óra tartalmánál. Itt, az Aktívmami Babás Fitness-en pont azt kapod, amire szükséged van, és még többet, hatékony alakformálást, és egy igazán jó társaságot, klubszerű hangulatot, miközben gyermeked végig veled lehet!

Hogyan készülj az edzésre?

Edzés előtt 1-1,5 órával egyél utoljára, lehetőleg legyen benne lassú szénhidrát és fehérje is. Edzés után jöhet egy kis gyors szénhidrát és szintén fehérje, lehetőleg egy órán belül, ha azonnal nem megy.

Az órán vagy cipőben vagy mezítláb vagyunk. Kényelmes, sportos öltözék legyen rajtad, hogy kényelmesen tudj mozogni. Legyen nálad legalább fél liter víz, azt meg kell inni az edzés alatt. A babának a szokásos kénylemes öltözéke legyen, ő itt nem fog megizzadni, veled ellentétben. 🙂